Ako zadať objednávku

Program TechSoup Slovensko ponúka oprávneným a schváleným organizáciám softvérové produkty darcov nášho programu. Požiadať o ne môžete v našom internetovom obchode.

Ak ste vašu organizáciu už zaregistrovali a administrátor programu TechSoup Slovensko vám potvrdil, že spĺňa kvalifikačné kritériá programu aj podmienky aspoň jedného z našich darcov, pred zadaním prvej objednávky si prečítajte pravidlá a podmienky pre čerpanie darov. Nájdete tu napríklad informácie, o koľko produktov a licencií môžete požiadať, aké sú minimálne a aké maximálne množstvá, aká je maximálna frekvencia žiadostí atď.


Adobe:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Adobe

Adobe Cloud:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Adobe

Bitdefender:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Bitdefender


Microsoft:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Microsoft

*   Podmienky pre čerpanie darov spoločnosti Microsoft

O&O Software:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti O&O Software

Symantec:

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Symantec -  program Desktop

*   Pravidlá a podmienky spoločnosti Symantec -  program Enterprise

 




Prihlásenie do internetového obchodu

Po prečítaní pravidiel sa prihláste do internetového obchodu.

Použite prihlasovacie meno a heslo, ktoré ste si vytvorili počas registrácie organizácie. Po úspešnej registrácii sme vám ich zaslali v potvrdzujúcom e-maili.

Ak ste zabudli vaše heslo, kliknite na odkaz vpravo hore Požiadať o nové heslo. Tu môžete zadať prihlasovacie meno alebo e-mailovú adresu registrovanú do programu TechSoup

Administrátor programu vám môže zaslať zabudnuté prihlasovacie meno, prípadne vygenerovať nové heslo. Heslo si po prihlásení môžete zmeniť.

Prezeranie ponuky, nákupný košík

Po prihlásení do internetového obchodu môžete prezerať, vyhľadávať alebo triediť produkty podľa darcu alebo podľa druhu produktu. Pri každom vyhľadaní sa zobrazí aktuálny zoznam dostupných produktov spolu s administratívnym poplatkom ZA JEDNU LICENCIU. Informácie o každom produkte, jeho nároky na hardvér, možnosti inštalácie a ďalšie podrobnosti sa zobrazia, keď kliknete na jednotlivé položky.

Ak ste sa rozhodli požiadať o konkrétny produkt, pridajte ho do nákupného košíka. Predvolená je jedna licencia. Ak chcete viac, počet jednoducho upravte. Obsah nákupného košíka môžete kedykoľvek kontrolovať a upravovať.

Upozornenie:
Ak chcete požiadať o produkt Windows Get Genuine spoločnosti Microsoft (Windows 7 alebo Windows 8), nemôžete ho kombinovať s inými produktami v jednej žiadosti.
V samostatnej žiadosti o produkt Windows Get Genuine môžu byť len jeho 32- a 64-bitová verzia pre Windows 7 Get Genuine a/alebo Windows 8 Get Genuine, do aktuálneho limitu pre vašu organizáciu.

Ostatné produkty spoločnosti Microsoft môžete ľubovoľne kombinovať v jednej požiadavke, avšak iba do aktuálneho limitu pre vašu organizáciu. Všetky odoslané a doručené žiadosti vašej organizácie sa počas 2-ročného cyklu spočítavajú. Po dvoch rokoch sa konto vynuluje a opäť získate plný nárok. Prehľad o aktuálnom čerpaní nájdete v položke Môj účet, po prihlásení do konta používateľa.

Po ukončení výberu produktov a počtu samostatných licencií použite tlačidlo Záverečná kontrola.

Pre prechod do pokladne musí každá organizácia ešte dodatočne potvrdiť, že nie je diskriminujúca a vylučujúca.
V prípade žiadosti o produkty Windows Get Genuine od spoločnosti Microsoft treba ešte potvdiť Dodatkovú licenčnú zmluvu pre tento produkt.


Pokladňa, ukončenie objednávky 

Pred odoslaním objednávky sa v pokladni zobrazí zhrnutie vašej objednávky, dodacia a fakturačná adresa organizácie. Údaje pozorne skontrolujte a potvrďte vašu žiadosť.

Po ukončení transakcie sa zobrazí stránka s potvrdením objednávky, ktorú si môžete vytlačiť. 

Na oficiálnu e-mailovú adresu dostanete dve správy:

• potvrdenie objednávky

• zálohová predfaktúra

Administrátor programu Pontis n.o. vám následne zašle riadnu faktúru do účtovníctva.

Administratívny poplatok uhraďte na účet neziskovej organizácie Pontis n.o., č.ú. 4001150607/3100, vedený v Sberbank Slovensko a.s.

Vaša požiadavka bude spracovaná ihneď po prijatí platby.


Ak vaša požiadavka nemôže byť prijatá, dostanete o tom okamžite oznámenie a administratívny poplatok vám bude automaticky vrátený.

Ďalšie informácie nájdete v časti Najčastejšie otázky.
 


Orientačné termíny dodania:

  •   Adobe – do 5 dní od prijatia platby na účet vám administrátor zašle e-mailom informácie, ako prevziať a aktivovať váš softvér. Darca neposiela inštalačné médiá, ale iba poskytuje softvér na elektronické prevzatie.

  •   Microsoft – do 10 dní od prijatia platby na účet vám darca zašle e-mailom informácie o aktivácii licenčnej zmluvy a administrátor vám zašle informácie, ako prevziať a aktivovať váš softvér z prostredia VLSC spoločnosti Microsoft,

  •   O&O Software – do 5 dní od prijatia platby na účet vám administrátor zašle e-mailom informácie, ako prevziať a aktivovať váš softvér. Darca neposiela inštalačné médiá, ale iba poskytuje softvér na elektronické prevzatie.

  •   SAP do 5 dní od prijatia platby na účet vám administrátor zašle e-mailom informácie, ako prevziať a aktivovať váš softvér. Darca neposiela inštalačné médiá, ale iba poskytuje softvér na elektronické prevzatie.


Pomoc a poradenstvo 

Prečo administratívny poplatok

< up >